REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ PRZEZ OSK PROGRESS

§1 Postanowienia wstępne

  1. Regulamin to niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną przez oskprogress.pl, który określa warunki świadczenia Usług Elektronicznych przez Osk Progress Kamila Przybylska Ul.Warszawska 46 42-240 Kościelec za pośrednictwem witryny www.oskprogress.eu na rzecz Klientów.
  2. Klient to podmiot, który zawiera ze Sprzedawcą Umowę o świadczenie usługi, pod warunkiem posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych, lub ograniczonej zdolności do czynności prawnych w przypadkach uregulowanych przepisami prawa powszechnie obowiązującego albo bycia osobą prawną lub jednostką organizacyjną.
  3. Konsument to Klient, który zawiera Umowę niezwiązaną bezpośrednio z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą lub zawodową.
  4. Sprzedawca to firma Osk Progress Kamila Przybylska, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 9492158779, będący usługodawcą, administratorem i właścicielem Sklepu.
  5. Sklep to sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę w języku polskim za pośrednictwem witryny www dostępnej w sieci Internet pod adresem url www.oskprogress.pl.  Sklep świadczy na rzecz Klientów Usługi Elektroniczne, w tym Sprzedaż.
  6. Usługa Elektroniczna to usługa świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Klienta, na podstawie Umowy zawartej pomiędzy stronami za pośrednictwem Sklepu, w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron.
  7. Koszyk to funkcjonalność Sklepu, umożliwiającą kompletowanie zamówień Produktów przez Klienta. Dodanie Produktu do listy Produktów objętych zamówieniem następuje poprzez użycie przycisku „Dodaj do koszyka”, znajdującego się przy Produkcie w obszarze strony internetowej Sklepu.
  8. Sprzedaż to świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Klienta usługa sprzedaży Produktów bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Klienta, przesyłana i otrzymywana za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywaniem danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej.
  9. Umowa to umowa o świadczenie przez Sprzedawcę na rzecz Klienta Usługi Elektronicznej.
  10. Dane Kontaktowe Sprzedawcy to dane Sprzedawcy, przy użyciu których Klient może się z nim skontaktować, tj.: Osk Progress Kamila Przybylska, adres poczty elektronicznej: biuro@oskprogress.pl.
  11. Dane Kontaktowe Klienta to dane Klienta, przy użyciu których Sprzedawca może skontaktować się z Klientem, obejmujące adres, adres poczty elektronicznej.
  12. Konto Klienta to panel zarządzający zamówieniami Klienta, dostępny w obszarze Sklepu, pod warunkiem Rejestracji i Logowania.
  13. Rejestracja to utworzenie Konta Klienta przez Klienta, przy użyciu formularza rejestracyjnego Sklepu znajdującego się na jego stronie internetowej.
  14. Produkt to rzecz zaprezentowana w obszarze Sklepu przez Sprzedawcę w celu Sprzedaży.
  15. Dostarczenie to doręczenie Produktów Klientowi na wskazane przez niego miejsce przeznaczenia, za pośrednictwem Przewoźnika.
  16. Przewoźnik to będący przewoźnikiem podmiot wykonujący czynności Dostarczania Produktów we współpracy ze Sprzedawcą.
  17. Dni Robocze to dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  18. Newsletter – usługa Elektroniczna, która umożliwia wszystkim zapisanym od cyklicznych informacji na temat Sklepu Internetowego, w szczególności o Produktach, bieżącej działalności, akcjach marketingowych i Akcjach Promocyjnych, na podany przez Użytkownika adres e-mail, za jego wyraźną zgodą.

 

§2 Ogólne warunki Umowne

  1. Sprzedawca na podstawie art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną ustanawia Regulamin, który udostępnia pod adresem url Sklepu, w brzmieniu: www.oskprogress.pl
  2. Sprzedawca świadczy Usługi Elektroniczne zgodnie z Regulaminem.
  3. Podane na stronie internetowej Sklepu informacje nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy Sprzedaży.
  4. Świadczenie wszystkich Usług Elektronicznych odbywa się za pośrednictwem strony internetowej Sklepu przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu.

 

§3 Warunki korzystania i Rejestracja

  1. W celu korzystania ze Sklepu konieczne jest dysponowanie przez Klienta urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet, poprawnie skonfigurowaną przeglądarką internetową w wersji aktualnej bądź poprzedniej: Microsoft Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Firefox, Safari, lub Opera, a także aktywnym i poprawnie skonfigurowanym kontem poczty elektronicznej.
  2. Korzystanie ze Sklepu następuje poprzez zapoznanie się z jego zawartością.
  3. Zarządzanie zamówieniami Klienta odbywa się za pośrednictwem Konta Klienta. Korzystanie z Konta Klienta jest możliwe po jego utworzeniu, przy użyciu właściwego loginu i hasła. W celu korzystania z Konta Klienta wymaga się zalogowania przy użyciu hasła.
  4. Utworzenie Konta Klienta następuje poprzez dobrowolną rejestrację, polegającą na wypełnieniu i wysłaniu Sprzedawcy formularza rejestracyjnego, który jest udostępniony w obszarze strony internetowej Sklepu.
  5. Wypełnienie formularza rejestracyjnego polega na wypełnieniu wszystkich obowiązkowych oraz ewentualnie opcjonalnych pól formularza, przy użyciu prawdziwych, kompletnych i dotyczących Klienta danych, a w szczególności Danych Kontaktowych Klienta.
  6. Przed wysłaniem formularza rejestracyjnego, poprzez zaznaczenie jego właściwego pola Klient powinien oświadczyć iż:
    1. wyraża wolę zawarcia Umowy o świadczenie Usług Elektronicznych ze Sprzedawcą,
    2. wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym, w celu realizacji Usług Elektronicznych przez Sprzedawcę,
    3. zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego postanowienia.
  7. Niezłożenie przez Klienta oświadczenia wskazanego w powyższym punkcie, uniemożliwia utworzenie Konta Klienta i rejestrację.
  8. Wysłanie formularza rejestracyjnego polega na jego wysłaniu do Sprzedawcy za pośrednictwem Sklepu, przy użyciu właściwej funkcjonalności, znajdującej się w obszarze formularza rejestracyjnego.

§4 Świadczenie bezpłatnych Usług Elektronicznych

  1. Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów następujące bezpłatne Usługi Elektroniczne:
    1. Udostępnienie formularza kontaktowego,
    2. Udostępnienie formularza zamówień,
    3. Prowadzenie Konta Klienta.
  2. Umowa o świadczenie usługi udostępnienia formularza kontaktowego zawierana jest na czas oznaczony w chwili rozpoczęcia korzystania z formularza kontaktowego i zostaje rozwiązana w chwili skorzystania z niego lub zaniechania tej czynności przez Klienta. Przedmiotem niniejszej Umowy jest udostępnienie formularza kontaktowego znajdującego się na stronie internetowej Sklepu, w celu wysłania wiadomości do Sprzedawcy.
  3. Umowa o świadczenie usługi udostępnienia formularza zamówień zawierana jest na czas oznaczony w chwili rozpoczęcia korzystania z formularza zamówień i zostaje rozwiązana w chwili złożenia zamówienia lub zaniechania jego złożenia przez Klienta. Przedmiotem niniejszej Umowy jest udostępnienie formularza zamówień znajdującego się na stronie internetowej Sklepu, w celu wysłania zamówienia do Sprzedawcy.
  4. Umowa o świadczenie usługi prowadzenia Konta Klienta zawierana jest na czas nieoznaczony w chwili rejestracji Konta Klienta. Przedmiotem niniejszej Umowy jest udostępnienie panelu zarządzającego zamówieniami Klienta.
  5. Umowa o świadczenie bezpłatnej Usługi Elektronicznej może być rozwiązana przez Klienta lub Sprzedawcę bez podania przyczyny i w każdym czasie, przy zastosowaniu ujętych w Regulaminie funkcjonalności lub poprzez wiadomość e-mail, przesłaną pod adres e-mail ujęty w Danych Kontaktowych Sprzedawcy lub Danych Kontaktowych Klienta.

§5 Zamówienie

  1. Zamówienia na Produkty można składać za pośrednictwem strony internetowej Sklepu przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę, przy użyciu funkcji Koszyk, dostawa produktów ograniczona jest do terytorium Polski. Po skompletowaniu listy zamówień Produktów w obszarze Koszyka, Klient określa:
    1. sposób Dostarczenia Produktów, poprzez wybór właściwej opcji Dostarczenia,
    2. sposób płatności, poprzez wybór właściwej opcji płatności,
    3. adres Dostarczenia,
    4. opcjonalnie żądanie wystawienia faktury.
  2. Złożenie zamówienia poprzedza otrzymanie przez Klienta poprzez wyświetlenie w obszarze Koszyka, informacji o łącznej cenie za zamówienie wraz z podatkami oraz kosztami pochodnymi, w szczególności kosztami Dostarczenia i płatności.
  3. Złożenie zamówienia może nastąpić poprzez użycie pola „Kupuję i płacę” w Koszyku i jest równoznaczne ze złożeniem Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia Umowy Sprzedaży Produktów ujętych w zamówieniu.
  4. Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta o niemożliwości realizacji zamówienia, w przypadku wystąpienia okoliczności ją powodujących. Udzielenie tej informacji następuje telefonicznie lub elektronicznie, przy użyciu Danych Kontaktowych Klienta. Informacja może zawierać następujące sposoby modyfikacji zamówienia:
    1. anulowanie w części niemożliwej do zrealizowania, co skutkuje przeliczeniem wartości zamówienia,
    2. dokonanie podziału Produktów podlegających Dostarczeniu na część której Dostarczenie jest możliwe oraz część, której Dostarczenie nastąpi w późniejszym terminie, co nie skutkuje przeliczeniem wartości zamówienia,
    3. anulowanie zamówienia w całości, co skutkuje umorzeniem wartości zamówienia.
  5. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia następuje w drodze przesłania przez Sprzedawcę wiadomości e-mail pod wskazany w Danych Kontaktowych Klienta adres elektroniczny. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest równoznaczne z przyjęciem przez Sprzedawcę oferty zawarcia Umowy Sprzedaży, złożonej przez Klienta.
  6. Zamówienia indywidualne
    1. Zamówienia indywidualne, dotyczące produktów wykonanych na specjalne życzenie Klienta (np. spersonalizowane stroje taneczne, zestawy treningowe), są realizowane po uprzednim ustaleniu szczegółów zamówienia i potwierdzeniu przez Klienta. Czas produkcji takiego zamówienia jest ustalany indywidualnie i wynosi zazwyczaj od 1 do 3 miesięcy, w zależności od specyfiki zamówionego produktu.
    2. Ze względu na unikalny charakter zamówień indywidualnych, Sklep nie przyjmuje zwrotów tych produktów, zgodnie z przepisami o ochronie praw konsumentów dotyczącymi zamówień wykonanych na specjalne życzenie Klienta. W przypadku reklamacji dotyczącej wad produktów, Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
    3. Klient zobowiązuje się do staranności przy składaniu zamówienia, w szczególności w zakresie doboru rozmiaru, koloru oraz innych szczegółów, które mają wpływ na finalny wygląd i wykonanie zamówionego produktu.

§6 Sprzedaż

  1. Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów usługę sprzedaży Produktów na odległość, za pośrednictwem Sklepu oraz e-maila..
  2. Przedmiot Umowy Sprzedaży obejmuje zobowiązanie Sprzedawcy do przeniesienia na Klienta własności Produktów i wydania ich, oraz zobowiązanie Klienta do odebrania Produktów i zapłaty Sprzedawcy ceny Produktów.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia kampanii promocyjnych, polegających na obniżeniu ceny Produktu do określonego terminu lub wyczerpania zapasu Produktów podlegających promocji.
  4. Zawierając Umowę Sprzedaży, Sprzedawca zobowiązuje się do Dostarczenia Klientowi Produktów bez wad.
  5. Na stronie sklepu klient dokonuje zakupu gotowych produktów, każdy produkt posiada rozmiary i wymiary klient jest zobowiązany do wcześniejszego zapoznania się z tymi danymi.
  6. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia Klienta przez Sprzedawcę.
  7. Wydanie Produktów następuje zwykle w ciągu 5 Dni Roboczych, a nigdy nie później niż w ciągu 30 dni od daty zawarcia Umowy. Czas realizacji wydania Produktów może ulec zmianie w przypadku zmiany zamówienia przez Klienta.
  8. Wydanie Produktów odbywa się za pośrednictwem Przewoźnika, pod adres podany przez Klienta.
  9. Wydanie Produktów następuje:
    1. do 5 dni roboczych po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy, w przypadku wyboru przez Klienta metody płatności przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy,
    2. w chwili ich powierzenia Przewoźnikowi, jeżeli Sprzedawca nie miał wpływu na jego wybór przez Konsumenta.
  10. Sprzedawca potwierdza wydanie Produktów Przewoźnikowi w celu ich Dostarczenia, pod adres podany przez Klienta w trakcie składania zamówienia, poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej Klienta.
  11. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy przechodzi na Konsumenta z chwilą jej wydania Konsumentowi. Sklep nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia w dostawach oraz za zagubione i uszkodzone paczki. 
  12. Klient zobowiązany jest do podania prawidłowego adresu wysyłki, w przypadku, gdy Twoje zamówienie nie zostanie dostarczone z powodu błędnego adresu wysyłki, nie zapewniamy wymiany ani zwrotu pieniędzy.
  13. Dostarczona przesyłka powinna zostać zbadana przez Klienta przy obecności Przewoźnika. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać sporządzenia właściwego protokołu.
  14. W przypadku przesyłek międzynarodowych mogą obowiązywać dodatkowe opłaty oraz opłaty celne które opłaca klient, aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z lokalnym urzędem celnym lub przewoźnikiem.
  15. Wysyłki
    1.  Sklep nie ponosi odpowiedzialności za dodatkowe opłaty wynikające z międzynarodowych wysyłek, w tym opłat celnych, podatków importowych lub innych kosztów związanych z przepisami obowiązującymi w kraju dostawy. Klient jest zobowiązany do zapoznania się z cennikiem opłat celnych i przepisami obowiązującymi w kraju, do którego wysyłana jest przesyłka.
    2. Sklep nie odpowiada za nieodebrane przesyłki celne. W przypadku zwrotu przesyłki do Sklepu z powodu nieodebrania jej przez Klienta, koszty ponownej wysyłki pokrywa Klient.
    3.  Czas dostawy zależny jest od przewoźnika i kraju docelowego. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z działań przewoźnika, procedur celnych lub innych okoliczności niezależnych od Sklepu
    4.  Przybliżony czas wysyłki z Polski do innych krajów można sprawdzić na oficjalnych stronach operatorów pocztowych lub firm kurierskich.

§7 Płatności

    1. Wartość płatności z tytułu Sprzedaży jest ustalana na podstawie cennika Produktów, znajdującego się na stronie internetowej Sprzedawcy w chwili zamówienia Produktu. Ceny podane na stronie internetowej Sklepu przy danym Produkcie są cenami podanymi w polskich złotych i nie zawierają kosztów Dostarczenia Produktu i wybranej formy płatności.
    2. Koszty transakcji i Dostarczenia Produktu ponosi Klient.
    3. Łączna cena zamówienia, widoczna w obszarze Koszyka przed złożeniem zamówienia a po wyborze sposobu Dostarczenia Produktów oraz płatności, obejmuje cenę za zamówione Produkty wraz z należnościami podatkowymi oraz wszelkimi kosztami pochodnymi, w szczególności kosztami Dostarczenia i transakcji. Łączna cena zamówienia jest wiążąca dla Sprzedawcy i Klienta. Ceny produktów na stronie sklepu są podawane w złotych oraz euro i mogą różnić się od przelicznika w danym dniu rozliczeniowym.
    4. Sklep umożliwia następujące sposoby płatności z tytułu świadczonych Usług Sprzedaży:
      1. przelewem na rachunek bankowy Sklepu,
      2. za pośrednictwem Przelewy24
      3. za pośrednictwem BLIK
      4. kartą Visa, MasterCard , Debit Card
      5. za pośrednictwem PayPal
    5. Termin płatności należności uiszczanych gotówką przypada na chwilę wydania Produktu, a termin płatności należności płaconych przelewem na dzień wskazany w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę.
    6. Rachunek lub faktura z tytułu Usługi Sprzedaży zostają dołączone do Produktów podlegających wydaniu lub przesłane wiadomością e-mail pod adres e-mail Klienta, w zależności od woli Klienta.
    7. Klient wyraża zgodę na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej.
    8. Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Klienta dodatkowych kosztów Dostarczenia Produktów, jeżeli Klient wybrał sposób Dostarczenia Produktów inny niż najtańszy zwykły sposób Dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
    9. Płatności za zamówienia indywidualne:
      1. Całość kwoty za zamówienie indywidualne należy uiścić przed rozpoczęciem realizacji zamówienia.
      2. Nie ma możliwości rozłożenia płatności na raty.
      3. W przypadku opóźnienia w realizacji zamówienia, sklep niezwłocznie poinformuje klienta o nowym terminie dostawy.
      4. Złożenie zamówienia indywidualnego oznacza akceptację powyższych warunków.

§8 Reklamacje i gwarancje

  1. Reklamacje można składać w formie pisemnej na e-mail:  biuro@oskprogress.pl
  2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać opis problemu oraz dane identyfikacyjne Klienta.
  3. Sprzedawca rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. W treści składanej reklamacji zaleca się podanie Danych Kontaktowych Klienta, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację oraz prowadzeniu korespondencji z nią związanej.
  4. W przypadku gdy reklamacja dotyczy Produktu, w celu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę, Klient powinien Dostarczyć lub przesłać reklamowany Produkt na adres Sprzedawcy.
  5. Klient jest zobowiązany do zawiadomienia Sprzedawcy o stwierdzonej wadzie Produktu w ciągu 2 dni od dnia jej stwierdzenia.
  6. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwy albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową wymagałby nadmiernych kosztów.

§9 Odstąpienie od Umowy

  1. Konsument może bez podawania przyczyny odstąpić w terminie 14 dni od Umowy świadczenie Usługi Elektronicznej, w tym od Umowy Sprzedaży, z zastrzeżeniem norm wskazanych w treści pouczenia o odstąpieniu od Umowy, stanowiącego załącznik do Regulaminu.
  2. Prawo odstąpienia od Umowy Elektronicznej nie przysługuje Konsumentowi m. in. w odniesieniu do Umowy Sprzedaży:
    1. jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,
    2. Produktu nieprefabrykowanego, wyprodukowanego według specyfikacji Konsumenta lub służącego zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
    3. Produktu ulegającego szybkiemu zepsuciu lub mającego krótki termin przydatności do użycia,
    4. Produktu Dostarczanego w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po Dostarczeniu,
    5. Produktów, które po Dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
    6. nagrań dźwiękowych lub wizualnych albo programów komputerowych Dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po Dostarczeniu.
  3. Niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument odstąpił od Umowy Sprzedaży, ma on obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Niniejszy przepis nie znajduje zastosowania w przypadku, gdy Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt.
  4. Sprzedawca zobowiązuje się do odebrania Produktu na swój koszt, gdy ze względu na jego charakter nie można odesłać Produktu w zwykły sposób pocztą, a jednocześnie Produkt został Dostarczony Konsumentowi do miejsca, w którym zamieszkiwał w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży.
  5. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

§10 Postanowienia uzupełniające

  1. Zdjęcia Produktów mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistego wyglądu co nie ma wpływu na ich funkcjonalność i parametry użytkowe.
  2. Wszelkie znaki towarowe, elementy graficzne i zdjęcia zamieszczone na stronie internetowej Sklepu w celu prezentacji Produktów są przedmiotem praw autorskich ich właścicieli.
  3. Domena internetowa sklepu, jego logotypy, nazwa i Regulamin stanowią własność prawa autorskiego i przedmiot ochrony prawnej.
  4. Klient przyjmuje do wiadomości, iż zabronione jest dostarczanie przez Klienta treści bezprawnych.
  5. Sprzedawca zobowiązuje się do dokładania należytych starań celem umożliwienia prawidłowego funkcjonowania Sklepu oraz do udzielania pomocy w rozwiązywaniu problemów technicznych, związanych z jego działaniem.
  6. Sprzedawca zobowiązuje się do prowadzania działań zmierzających do ochrony danych znajdujących się w Koncie Klienta przed nieuprawnionym dostępem i użyciem. Klient ponosi odpowiedzialność za następstwa ujawnienia swojego loginu lub hasła osobom trzecim.
  7. Odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami z tytułu świadczonych Usług Elektronicznych jest ograniczona do wartości należności z tytułu świadczonej usługi.
  8. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za:
    1. przerwy w prawidłowym funkcjonowaniu Sklepu oraz nienależyte wykonywanie Usług Elektronicznych, spowodowane siłą wyższą,
    2. przerwy w prawidłowym funkcjonowaniu Sklepu oraz nienależyte wykonywanie Usług Elektronicznych na rzecz Klientów niebędących Konsumentami, spowodowane czynnościami technicznymi lub przyczyną leżącą po stronie podmiotów za pomocą których Sklep świadczy Usługi Elektroniczne,
    3. korzyści utracone przez Klienta niebędącego Konsumentem,
    4. następstwa wykorzystania danych dostępowych do Konta Klienta przez osoby trzecie, w przypadku gdy weszły one w ich posiadanie w następstwie naruszenia postanowień Regulaminu przez Klienta,
    5. szkody spowodowane naruszeniem przez Klienta postanowień Regulaminu.

§11 Postanowienia końcowe

  1. Sprzedawca może zbierać informacje, celem przechowywania ich lokalnie na urządzeniu Klienta, korzystając z mechanizmu pamięci przeglądarki przy użyciu plików „cookies”.
  2. Dane osobowe użytkowników Sklepu przetwarzane są na podstawie zgody osób, których dotyczą lub gdy jest to konieczne do realizacji Umowy, gdy osoba której dane dotyczą jest jej stroną lub gdy jest to niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem Umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą.
  3. Dane osobowe są zbierane w celu świadczenia usług przez Sklep. Osobom, których dane zostały przez Sklep zebrane, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, poprawiania ich oraz wniesienia pisemnego umotywowanego żądania zaprzestania ich przetwarzania, a także sprzeciwu wobec tego.
  4. Zasady przetwarzania danych osobowych, polityki prywatności oraz polityki plików „cookies” uregulowane zostały w odrębnym dokumencie „Polityka prywatności oraz polityka plików cookies”, zamieszczonym w obszarze strony internetowej Sklepu.
  5. Zawierając Umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej, Klient dobrowolnie upoważnia Sprzedawcę do kierowania na Dane Kontaktowe Klienta informacji związanych z Umowami oraz ich wykonaniem, a także informacji handlowych w przypadku wyrażenia na to odrębnej zgody.
  6. Klient niebędący Konsumentem jest zobowiązany do informowania Sprzedawcy o zmianach Danych Kontaktowych Klienta, pod rygorem skuteczności ich zastosowania przy doręczeniach.
  7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia prac konserwacyjnych systemu teleinformatycznego Sklepu, usunięcia z ważnych przyczyn całej zawartości Sklepu oraz zaprzestania świadczenia Usług oraz zamieszczania w Sklepie treści reklamowych.
  8. Zmiana Regulaminu następuje poprzez publikację jego nowej treści na stronie internetowej Sklepu, za uprzednim poinformowaniem o tym fakcie. Informację o zmianie Regulaminu umieszcza się w obszarze strony internetowej Sklepu nie później niż w terminie 10 dni przed datą rozpoczęcia jego obowiązywania.
  9. Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie internetowej Sklepu.

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO Z KURSAMI ONLINE

Regulamin Sklepu Internetowego z Kursami Online

§1 Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego oferującego kursy online.
  2. Sklep oferuje kursy online w zakresie przygotowania do egzaminu na prawo jazdy.

§2 Warunki korzystania z kursów

  1. Zakup kursu oznacza przyznanie dostępu do kursu online, który jest dostępny przez okres 3 miesięcy od momentu zakupu.
  2. Po upływie tego okresu, dostęp do kursu wygasa, a ponowne uzyskanie dostępu wymaga zakupu kursu na nowo.
  3. Wszystkie treści kursu, w tym materiały wideo, zdjęcia, opisy i instrukcje, są chronione prawami autorskimi i stanowią własność Osk Progress Kamila Przybylska.
  4. Zabrania się kopiowania, dystrybucji, udostępniania, a także jakiejkolwiek formy rozpowszechniania kursu i jego treści bez zgody właściciela.

§3 Zakup i płatności

  1. Zakup kursu odbywa się poprzez złożenie zamówienia na stronie internetowej sklepu.
  2. Płatności można dokonać za pośrednictwem dostępnych metod płatności online.
  3. Po zaksięgowaniu wpłaty, kupujący otrzymuje link aktywacyjny do kursu na podany adres e-mail.

§4 Wymagania techniczne

  1. Do korzystania z kursu konieczny jest dostęp do internetu oraz urządzenie umożliwiające odtwarzanie materiałów wideo.
  2. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za trudności w korzystaniu z kursu wynikające z problemów technicznych po stronie kupującego, takich jak problemy z internetem czy brak odpowiedniego sprzętu.

§5 Materiały i narzędzia

  1. W kursach mogą być prezentowane różne materiały i narzędzia potrzebne do wykonania prezentowanych projektów.
  2. Sklep informuje, że prezentowane materiały są jedynie poglądowe, a uczestnik kursu jest zobowiązany do samodzielnego zakupu potrzebnych materiałów we własnym zakresie.

§6 Ochrona praw autorskich i zakaz udostępniania kursów

  1. Wszystkie prawa autorskie do materiałów zawartych w kursie przysługują Osk Progress Kamila Przybylska.
  2. Zabronione jest kopiowanie, nagrywanie, udostępnianie i przekazywanie treści kursu osobom trzecim, niezależnie od sposobu ich rozpowszechniania.
  3. Każda próba naruszenia tych postanowień będzie skutkowała natychmiastowym cofnięciem dostępu do kursu bez zwrotu kosztów zakupu oraz może prowadzić do podjęcia działań prawnych.

§7 Zwroty i rezygnacje

  1. Po uzyskaniu dostępu do kursu nie przysługuje możliwość odstąpienia od umowy, a opłata za kurs nie podlega zwrotowi.
  2. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niewykorzystanie kursu w okresie dostępu.